eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja po polskuRe: gwarancja po polsku
  • Data: 2006-03-23 18:22:59
    Temat: Re: gwarancja po polsku
    Od: siarra <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 19:05:11 +0100, Beny napisał(a):

    > Przestudiowalem troche google, tak wiec mozna powiedziec ze wiem wszystko
    > ale...
    Pozostaje pogratulowac.

    > Mam szanse jesli pojde jutro do sklepu i pokaze im ze prawo stoi za mna? No
    > i co oni powinni zrobic? Czy musza przyjac sprzet na gwarancje czy moga np.
    > dac mi Warunki Gwarancji po polsku i ja musze dac sobie spokoj? Zawsze w
    > prawie brakuje mi tego co mi przyslguje za to ze np. sprzedawca postapil nie
    > zgodnie z prawem :(
    > Dzieki z gory za porade!

    Co ma wspolnego sklep z gwarancja? Chyba, ze kupiles w Acer Inc.
    Sklep nie musi przyjac towaru na gwarancje, jesli nie jest gwarantem.
    A jak sprawnie dziala serwis Acer dowiesz sie juz po drugim telefonie.

    Szkoda ze nie kupiles drozszego laptopa z gwarancja na kazdy piksel, tylko
    teraz szukasz frajera.

    pozdrawiam

    siarra

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1