eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja i zwrot, raz jeszcze › Re: gwarancja i zwrot, raz jeszcze
  • Data: 2004-05-14 14:10:01
    Temat: Re: gwarancja i zwrot, raz jeszcze
    Od: Darek <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jesli nie jestes w stanie naprawic to albo musisz mu zwrocic calosc
    > (odstapic od umowy) albo zaproponowac obnizenie ceny.

    proponowalem zwrot 2/3, nie zgodzil sie

    > Skoro sie popsul to najpewniej nie jest. Pisalem ci wyraznie na czym to
    > polega? Pisalem. Moze badz laskaw przeczytac.

    czytalem kilka razy... mam wrazenie ze to dotyczy bardziej nowych
    towarow.

    Przeciez jak sprzedaje uzywany sprzet, bedac posrednikiem w komisie, jak
    moge pobierajac np 10% marze,
    z czego polowe zabiera fiskus, udzielac gwarancji na, jak piszesz, rok
    czy nawet 2 lata??? Przeciez to sprzet niewiadomego pochodzenia i
    histori! A jezeli sprzedalbym to prywatnie, to wtedy ani podatku dla
    fiskusa, ani gwarancji...
    Przeciez sprzedawca w komisie samochodowym nie daje gwarancji na auto,
    jak sie zepsuje na drugi dzien, i nie naprawi go na swoj koszt.
    Nie rozumiem.... Jezeli taki jest przepis, to koniec z moim komisem, bo
    to nie ma sensu.


    Pozdrawiam

    Dariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1