eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja i zwrot, raz jeszcze › Re: gwarancja i zwrot, raz jeszcze
  • Data: 2004-05-14 16:29:28
    Temat: Re: gwarancja i zwrot, raz jeszcze
    Od: sebol <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Darek wrote:

    > "W przypadku indywidualnego uzgadniania właściwości towaru
    > konsumpcyjnego
    > domniemywa się, że jest on zgodny z umową, jeżeli odpowiada podanemu
    > przez
    > sprzedawcę opisowi lub ma cechy okazanej kupującemu próbki albo wzoru,
    > a
    > także gdy nadaje się do celu określonego przez kupującego przy
    > zawarciu
    > umowy, chyba że sprzedawca zgłosił zastrzeżenia co do takiego
    > przeznaczenia
    > towaru."
    >
    > uzgodnilismy ze monitor jest uzywany przez kilka lat, gwarancja tylko na
    > 3 dni, w chwili wydawania byl sprawny, dzialal rowniez przez 3 dni -
    > czyli jest zgodny z umowa?

    przez 3 dni - w 4 przestał. Mam nadzieje ze nie próbujesz udowodnić ze
    sprzedales towar informujac ze najprawdopodobniej za chwile sie zepsuje.


    > Czyli kupujacy "oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć." ze sprzet
    > uzywany kilka lat moze sie zepsuc tak?

    nie - nikt rozsadny nie kupuje towaru trwalego na 3dni - 6 miesiecy to
    naprawde minimum. :]


    > Przy okazji: nie jestem absolutnie zadnym naciagaczem, zalezy mi
    > oczywiscie na dobrej opinii u klientow, jeszcze nie zdazylo mi sie takie
    > niefortunne zdazenie. Wizja kilkaset zl w plecy niezbyt mila...
    >
    >
    > Ogromnie dziekuje i czekam na pomoc w rozwiazaniu sprawy!

    imo podlega zwrotowi. Z tym ze nie musisz oddawac kasy mozesz po prostu
    naprawic.



    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1