eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancjaRe: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Majka <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja
    Date: Fri, 25 Jan 2013 19:35:53 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <kduja4$cba$1@news.task.gda.pl>
    References: <kdu4te$q09$1@news.task.gda.pl>
    <5102c1e9$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdug26$2mv$1@news.task.gda.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.130125.invalid>
    NNTP-Posting-Host: 94-40-125-126.tktelekom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1359138948 12650 94.40.125.126 (25 Jan 2013 18:35:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jan 2013 18:35:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130107 Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid.130125.invalid>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714191
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-25 19:18, (Tom N) pisze:
    > Majka w
    > <news:kdug26$2mv$1@news.task.gda.pl>:
    >
    >> W dniu 2013-01-25 18:29, Robert Tomasik pisze:
    >>> Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>> news:kdu4te$q09$1@news.task.gda.pl...
    >>>> Kupiłam piecyk gazowy do podgrzewania wody w mieszkaniu i mam zgłosić
    >>>> przegląd gwarancyjny po roku używania, bo w przeciwnym wypadku
    >>>> przepadnie gwarancja , a ten przegląd jest płatny.
    >>>> Po raz pierwszy spotkałam się z tym, że za usługę na gwarancji trzeba
    >>>> płacić. Czy tak powinno być?
    >>> Gwarancja jest dobrowolną formą i jej warunki mogą zostać w sensownym
    >>> zakresie dowolnie normowane. Co innego ewentualna niezgodność z umową,
    >>> jeśli jesteś konsumentem.
    >> No i towar nie zgodny z umową. Panowie od gwarancji poszli, a ja z
    >> problemem zostałam,
    >
    > Zgłosiłaś to sprzedawcy? Bo panowie od przeglądu gwarancyjnego nie są
    > odpowiednim adresatem niezgodności z umową...
    >
    >> bo żeby gaz się zapalił to musi zlecieć 20 i więcej
    >> litrów wody.
    >
    > Ty wiesz ile to jest 20 litrów wody? Junkers podaje zakres natężenia
    > przepływu od 3 do 14 litrów na minutę. Nie chcesz chyba powiedzieć, że
    > piecyk zaczyna podgrzewać wodę po (średnio) dwóch minutach).
    >
    > Co to za podgrzewacz, czym zasilany (iskra z baterii, stały płomyk...)
    >
    >> Mają jeszcze za tydzień przyjść jak się nauczą lub dowiedzą
    >> jak usunąć problem.
    >
    > Stawiam, że baterie... do wymiany, pomimo, że "cyka"
    >
    >
    >
    >
    Od wymiany baterii zaczęli, bo miałam kupioną i przeczyszczenia różnych
    elementów. A jeśli rozchodzi się o sprzedawcę to szukaj wiatru w polu. I
    nie dla tego, że takiego wybrałam, tylko jedyny taki był.
    Sprawa inaczej by wyglądała gdyby to był odkurzacz, garnek, a nawet
    samochód, które to przedmioty można zawieżć, a tu trzeba demontować. Co
    to za piecyk mogłam się dopiero przekonać po zamontowaniu i od razu sam
    wygląd już był okropny, zwisający wąż, jakby ktoś bebechy wypruł.
    Musiałam zakupić inny mniejszy, bo ten z kompletu doprowadzał do rozpaczy.
    Mają przyjść fachowcy z jakimś pilotem za tydzień. Zużycie wody wzrosło
    na tyle, że pracownica Spółdzielni zainteresowała się dlaczego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1