eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • Data: 2013-01-26 16:14:10
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-01-26 16:12, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2013-01-26 11:28, news pisze:
    >> Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    >>> Gwarancja jest dobrowolną formą i jej warunki mogą zostać
    >>> w sensownym zakresie dowolnie normowane. Co innego
    >>> ewentualna niezgodność z umową, jeśli jesteś konsumentem.
    >>
    >> Czy kupujący przed zakupem się z tą gwarancją zapoznał i się z nią
    >> zgodził?
    >> Bo wygląda to tak ze łudzi się klienta gwarancją, nawet jej klientowi
    >> nie pokazując i zamieszcza się tam punkty mówiące ze sprzedawca jednak
    >> nie będzie wykonywał bezpłatnych napraw i jeszcze będzie naciągał
    >> klienta na koszty.
    >
    > Co to znaczy "nie pokazując"? Ukrywa się zapisy gwarancji przed klientem?

    Sama sytuacja pomyłki jest już medialna. Ja na przykład z relacji
    zapamiętałem jedynie, że była to emerytka (co w połączeniu z tym, że
    miała na koncie 30 tysięcy daje dowód tego, jak biednych mamy emerytów,
    jak też że i w tym przypadku na biedną nie trafiło :)

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1