eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancjaRe: gwarancja
  • Data: 2013-01-26 16:12:47
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-01-26 11:28, news pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    >> Gwarancja jest dobrowolną formą i jej warunki mogą zostać
    >> w sensownym zakresie dowolnie normowane. Co innego
    >> ewentualna niezgodność z umową, jeśli jesteś konsumentem.
    >
    > Czy kupujący przed zakupem się z tą gwarancją zapoznał i się z nią zgodził?
    > Bo wygląda to tak ze łudzi się klienta gwarancją, nawet jej klientowi
    > nie pokazując i zamieszcza się tam punkty mówiące ze sprzedawca jednak
    > nie będzie wykonywał bezpłatnych napraw i jeszcze będzie naciągał
    > klienta na koszty.

    Co to znaczy "nie pokazując"? Ukrywa się zapisy gwarancji przed klientem?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1