  • Data: 2006-07-06 14:13:56
    Temat: Re: grozba smsem
    Od: #\"@# <""hapsz(#\"@#)o2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):
> [...]

    Karty tel. kom. można klonować. Potrzebna jest do tego oryginalna karta
    i trochę sprzętu, ale w wyniku otrzymuje się działający klon karty. W
    tym wypadku inna osoba posiadająca klon może robić wszystko (smsy,
    rozmowy) na konto abonenta.

    Co do tematu. Raczej nie zginęła Ci na chwilę komórka? Może zostawiłeś
    na ławce w parku i jacyś młodzieńcy się nią pobawili?

    Pozdrawia,
    mnemo