  • Data: 2020-11-15 12:51:40
    Temat: Re: gmatwanina prawna z Trybunałem Konstytucyjnym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odwrócili odwrócili. Pewnie jeszcze zmniejszyli ilość testów..

    Tym własnie "wygasili" a nie jakimiś protestami.

    > No to może od półtwardych.

    Katole na miękko to właśnie wyszły na ulice.

    > Zobacz jak kształtowało się to od czasu przyjęcia tej wciąż
    > obecnej ustawy. Ludzie zaczeli ją akceptować.

    Ludzie ja od dawna akcepowali.

    > A tu dodatkowo niewiele się w sensie praktycznym
    > zmienia.

    Zmienia. Legalna aborcja została w polsce zdelegalizowana. To jest
    zmiana zasadnicza. Na podobnej zasadzie to można by twierdzić, ze na
    przykład legalizacja morederst nic praktycznie nie zmienia. Ile tych
    morederstw było - nie porównywalnie przypadkiem do legalnych aborcji? ;)

    > Suweren zostanie, a to niespecjalnie on zasila koryto. Trza
    > więc uważać.

    Ale to dalej nie problem tych co wyjechali.

    --
    Shrek