  • Data: 2020-11-15 17:54:58
    Temat: Re: gmatwanina prawna z Trybunałem Konstytucyjnym
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.11.2020 o 15:44, A. Filip pisze:

    > 15 lat [KK-200]. Większość legalnych aborcji w RP3 to aborcje
    > "eugeniczne" (gównie Zespół Downa?).

    Nie. Nie głownie.
    Ale po co sprawdzić, lepiej powtarzać zasłyszaną od oszołomów propagandę.

    > <cynizm> Perfidni zwolennicy aborcji powinni zaproponować jakieś
    > niemal śmieszne kary na papierze za 1. seks poniżej 17/18 lat żeby
    > podwyższyć granice wieku uprawniającego do legalnej aborcji

    To nie cynizm, to zwykła głupota.
    I co jeszcze? Publiczna chłosta? Ciekawe dlaczego katolicy krytykują
    muzułmańskie państwa wyznaniowe za religijny fundamentalizm, a sami chcą
    ten fundamentalizm wprowadzać u siebie? Schizofrenia?

    Zamiast wymyślać idiotyczne kary wystarczy zalegalizować aborcję, tak
    jak to jest w normalnych krajach.
    Przecież kto ma możliwość i tak jedzie do tych normalnych państw, a kto
    nie ma, robi to pokątnie na miejscu. Trzeba mieć nieźle zryty beret,
    żeby karać ludzi za to, że ich nie stać na wyjazd do normalnego kraju i
    żeby ich wpędzać w długi zaciągnięte w jakichś "szybkich pożyczkach".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr