  • Data: 2008-04-13 15:49:58
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ftt76d$2lnd$1@opal.icpnet.pl Friedrich
    <c...@p...onet.pl> pisze:

    > W zasadzie już miałem odpuścić bo dalsza dyskusja nie ma sensu ale mnie
    > rozbawiłeś :) Czyli tak jak krytykujesz innych za elastyczne podejście do
    > uczciwości tak samo Ty chcesz arbitralnie ustalać jakie zasady są uczciwe
    > a jakie nie? :)
    Bylejaki w ogóle zdaje się nie rozumieć znaczenia słów, którymi się
    posługuje.
    W poście news:ftt2pd$2frr$1@opal.icpnet.pl używa terminu "legalny".
    Termin ten oznacza "prawny, prawowity, praworządny; zgodny z obowiązującym
    prawem" (wg słownika wyrazów obcych W. Kopalińskiego).
    W chwile potem, nie mogąc podać żadnego uzasadnienia prawnego napisanej
    bzdury usiłuje niczym odrzucony przez stado intruz nieudolnie odchodzić w
    mętną wodę dywagacji sądząc, że ocali jakieś resztki pozorów.
    Nic z tego.
    W ogóle co najmniej śmieszne jest przywoływanie przez Bylejakiego w
    kontekście jego licznych wcześniejszych wypowiedzi elementarnych zasad
    uczciwości, nieprawdaż?

    --
    Jotte