  • Data: 2008-04-13 16:38:01
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli przykładowy rejestr klauzul niedozwolonych jest wg Ciebie
    > nieuczciwy bo ogranicza świete prawo firmy do zawierania dowolnie przez
    > nią stworzonej umowy?

    Nie wiem, czy jest nieuczciwy, bo go nie widziałem.

    Zauważ natomiast, że producent wcale nie ma większych praw od konsumenta
    - owszem, może zaproponować mu jakieś warunki umowy, nawet dla niego
    niewygodne, ale przecież on może je odrzucić.

    Ba, konsument również może zaproponować producentowi warunki umowy - np.
    że kupi konsolę, ale tylko bez jakichkolwiek zabezpieczeń.

    Kwestia dogadania się producenta z konsumentem. Podejrzewam zatem, że
    jeśli jest jakiś tam rejestr, to jest on nieuzasadniony.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com