  • Data: 2008-04-13 17:07:55
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P <Z...@c...edu.pl> napisali:

    > Z moim rozumieniem to ja problemu nie mam. Byc moze masz ty.
    > Jezeli twierdzisz, ze tzw. modowanie konsoli jest nielegalne
    > to podaj podstawe prawna

    Art. 118 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

    1. Kto wytwarza urządzenia lub ich komponenty przeznaczone do
    niedozwolonego usuwania lub obchodzenia skutecznych technicznych
    zabezpieczeń przed odtwarzaniem, przegrywaniem lub
    zwielokrotnianiem utworów lub przedmiotów praw pokrewnych albo
    dokonuje obrotu takimi urządzeniami lub ich komponentami, albo
    reklamuje je w celu sprzedaży lub najmu,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do lat 3.

    2. Kto posiada, przechowuje lub wykorzystuje urządzenia lub ich
    komponenty, o których mowa w ust. 1,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku.