  • Data: 2008-04-13 12:48:22
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ftsj72$1mf5$2@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Tak. Właśnie tak.
    > Ewentualnie można udać się do konkurencji, jeśli takie zasady się nie
    > podobają.

    Słyszałem, że podobno jakaś firma produkuje dżinsy zezwalając aby konkretny
    model był noszony tylko w konkretny dzień tygodnia. Chcąc chodzić w dżinsach
    tej firmy codziennie trzeba kupić 7 sztuk.
    Polaczki jak zwykle usiłowały kombinować i niestosować się do zasad
    wprowadzonych przez firmę.
    Są już jednak ponoć pierwsze pozwy przeciwko nabywcom noszącym spodnie w
    niewłaściwe dni, np. wtorkowe w czwartek itd.

    --
    Jotte