  • Data: 2008-04-13 12:14:03
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> napisal:
    > Rozmawiamy o tapicerce, czy o modowaniu konsoli?
    > Tapicerke mozesz sobie zmienia, a modyfikowac konsoli w celu obejscia
    > zabezpieczen nie. Czego nie mozesz zrozumiec?

    Z moim rozumieniem to ja problemu nie mam. Byc moze masz ty.
    Jezeli twierdzisz, ze tzw. modowanie konsoli jest nielegalne
    to podaj podstawe prawna i orzecznictwo, a nie twoja
    calkowicie prywatna opinie. Na razie to ty lansujesz tezy
    ograniczajace swobode dysponowania produktem MATERIALNYM,
    wiec na tobie spoczywa obowiazek dowiedzenia, ze ja/ty/ktos
    ma ograniczone prawa w tym zakresie. By default mam te
    prawa nieograniczone, o ile explicite nie jest to wyrazone
    w akcie rangi ustawy, bo rozporzadzeniami (nie majacymi
    delegacji ustawowej) i prawem powielaczowym to mozna
    zastapic w akcie desperacji papier toaletowy.
    W akcie desperacji, bo twardy bywa... ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek