  • Data: 2008-04-13 15:21:44
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W zasadzie już miałem odpuścić bo dalsza dyskusja nie ma sensu ale mnie
    > rozbawiłeś :) Czyli tak jak krytykujesz innych za elastyczne podejście
    > do uczciwości tak samo Ty chcesz arbitralnie ustalać jakie zasady są
    > uczciwe a jakie nie? :) Czyli uczciwe jest to co TOBIE wydaje się
    > uczciwe a nieuczciwe to co TY powiesz że nieuczciwe?

    Nie, nie chcę. I to nie jest w ogóle kwestia ustalania. Po prostu jak
    uzyskujesz od kogoś jakąś rzecz (nawet odpłatnie) i ten ktoś oświadcza
    Ci, że według niego zrobienie X z tą rzeczą jest nieuczciwe, ponieważ
    np. ogranicza jego dochody, to oznacza, że zrobienie X JEST nieuczciwe.
    Po prostu.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com