  • Data: 2006-09-09 08:53:29
    Temat: Re: gazociąg bez zgody właściciela - POMOCY
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Pomóż mi proszę w odszukaniu w archiwum Twojego posta, nie bardzo sobie z tym
    > radzę
    >
    > 2. Czy fakt mojej wiedzy o nitce gazociągu konwaliduje brak zgody pierwotnych
    > właścicieli nieruchomości na budowę takiego gazociągu ?
    >
    > gg 4213716

    Moim celem jest weryfikacja, czy inwestycja przeprowadzenia nitki przesyłowej
    została zrealizowana zgodnie z dokumentacją, dlatego chciałem napisać
    następujące pismo do GSG w Zabrzu:

    *****
    Pismem niniejszym, jako właściciel nieruchomości usytuowanej w miejscowości
    XXXXXXXXXX, wnoszę o udzielenie pisemnej odpowiedzi w związku z istnieniem
    uzasadnionych wątpliwości co do zgodności z prawem wykonania inwestycji
    polegającej na usytuowaniu sieci przesyłowej &#511; 250 w/Pr. PN 6,3 MPa.

    Wnoszę o wyjaśnienie w oparciu o jakie uzgodnienia została zrealizowana ww.
    inwestycja w obrębie działki o Nr XXXXX, w związku z faktem, iż jak wynika z
    posiadanych przeze mnie informacji, przebieg sieci przesyłowej DN 250 PN 3,3 MPa
    nie został uzgodniony z prawowitymi właścicielami nieruchomości.

    ******

    Co jeszcze myślicie aby tu dopisac?