  • Data: 2007-06-14 22:22:12
    Temat: Re: freeware do użytku domowego - laptop
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:

    > No to na paragonie. Czepiasz się.

    Tak, tylko IMO paragon nie stanowi moim zdaniem dokumentu
    potwierdzającego zawarcie umowy licencyjnej, a jedynie zawarcie umowy
    kupna-sprzedaży możliwości zawarcia umowy licencyjnej.

    > Gdyby oznaczało to sam nośnik, to znaczy że licencja jest darmowa,
    > a nośnik kosztuje dużo. A wiadomo, że sam nośnik w ofercie kosztuje
    > mniej niż wersja pudełkowa, zatem MZ należy przyjąć że płacisz za
    > licencję.

    Tak, za samą możliwość zawarcia umowy licencyjnej. Umowę licencyjną
    IMO zawiera się osobno.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl