  • 1. Data: 2007-06-13 06:25:33
    Temat: freeware do użytku domowego - laptop
    Od: "Gerw@zy" <n...@n...null>

    Mam laptopa którego używam zarówno do pracy jak i do domowych
    zastosowań. Po prostu to jedyny sprzęt w domu i teraz pytanie, czy mogę
    na nim instalować oprogramowanie typu freeware gdzie jest zastrzeżenie
    "for home, not commercial use"? Jak to z tym jest?

  • 2. Data: 2007-06-13 06:41:37
    Temat: Re: freeware do użytku domowego - laptop
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Gerw@zy wrote:
> [...]
    > na nim instalować oprogramowanie typu freeware gdzie jest zastrzeżenie
    > "for home, not commercial use"? Jak to z tym jest?

    A co na ten temat mówi licencja?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 3. Data: 2007-06-13 06:46:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > A co na ten temat mówi licencja?

    Licencja mówi: "for home, not commercial use"...

    j.

  • 4. Data: 2007-06-13 07:16:31
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    januszek wrote:

    > Licencja mówi: "for home, not commercial use"...

    To trzeba się zapytać autora co miał na myśli.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 5. Data: 2007-06-13 07:21:11
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Piotr Kubiak pisze:

    > To trzeba się zapytać autora co miał na myśli.

    Nie no. Ja nie jestem prawnikiem i wiem co znaczy "for home, non
    comercial use".

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 6. Data: 2007-06-13 07:40:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Buster napisał(a):

    > Nie no. Ja nie jestem prawnikiem i wiem co znaczy "for home, non
    > comercial use".

    Więc mało wiesz... :PPP

    j.

  • 7. Data: 2007-06-13 09:45:32
    Od: "Gerw@zy" <n...@n...null>

    Buster napisał(a):

    > Nie no. Ja nie jestem prawnikiem i wiem co znaczy "for home, non
    > comercial use".

    No ale co... mam przekonywać w razie kontroli, że takiego Irfanview
    używam tylko do wyświetlania prywatnych fotek?

  • 8. Data: 2007-06-13 10:21:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Gerw@zy napisał(a):

    > No ale co... mam przekonywać w razie kontroli, że takiego Irfanview
    > używam tylko do wyświetlania prywatnych fotek?

    w jakiej znow kontroli ?
    Jezeli mialo by miejsce przeszukanie to umowa cywilno prawna policje nie
    interesuje ( i nie moze interesowac) a conajwyzej fakt czy program zosta
    uzyskany od osoby uprawnionej, a zostal.

    P.

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 9. Data: 2007-06-13 10:23:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Gerw@zy napisał(a):

    > No ale co... mam przekonywać w razie kontroli, że takiego Irfanview
    > używam tylko do wyświetlania prywatnych fotek?

    W razie jakiej kontroli?

    M.

  • 10. Data: 2007-06-13 10:37:47
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>