  • Data: 2018-12-31 14:59:56
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > zla analogia, analogia winna być taka, że jeśli nie wiesz czym jest
    > latanie w kosmos nie powinieneś być astronautom.

    Albo nawet astronautą! ;-P

> [...]
    > przestrzegani, a takich było wielu - przeszukaj sobie fora z tamtych
    > lat. Niestety osoby przestrzegające byli wyzywani wtedy od
    > działajacych na zlecenie banków, którzy chcą uchronić banki przed
    > sprytnymi klientami.
    >
    > Tak to wtedy wyglądało. Dlatego nie żal mi większości frankowiczów.
    > Sam byłem wśród osób ostrzegających, że kurs jest nienaturalnie
    > niski i że raczej z czasem się odbije w drugą stronę, jak mocno i
    > jakie jest ryzyko, to trzeba oszacować samemu, a jeśli nie umie się
    > tego robić, to może nie warto ryzykować, bo to trudne narzędzie i

    Masz prwo tak twierdzic.
    W łasciwie to ja sie nawet z toba zgadzam - idac do sadu własciwie trzeba
    znac sie na prawie bo prawnicy to wiadomo, bedac chorym dobrze miec
    wiedze medyczna bo lekarze to wiadomo a jakbys chciał kupic uzywany
    samochodód albo nawet nowy to juz wiadomo, ze minimum to dwustanowiskowy
    własny warsztat :))

    Ciekawe jest to ze przestróg kojarze rzeczywiście sporo ale najczescie
    były one budowane na tym ze nie powinno się brac kredytu w walucie w
    ktorej sie nie zarabia.
    Ale ostrzezen o nienaturalnie niskim kursie nie pamietam...
    Ale skoro ty to wiedziałes a banki nie wiedziały...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"