  • Data: 2024-07-18 18:27:47
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2024 o 17:44, J.F pisze:
    > Rentgeny w oczach ..

    To te Twoje kulsony.

    > Czyli czym sie rózni przejrzenie (mozesz podać fachową nazwe) telefonu
    > w celu ustalenia czy nie kradziony, od przejrzenia telefonu w celu
    > sprawdzenie czy nie zawiera dowodów szpiegowstwa ?

    Ponieważ policjanci (w odróżnieniu od kulsonów) nie polegają na
    rentgenie w oczach, to wpisują strasznie tajny kod na klawiaturze i
    wyświetla im się IMEI.

    > No jak nie było widac, skoro go zastrzelil. Snajper też na ślepo
    > strzelał.

    Nie wiem. nie było mnie tam. Osobiście sądzę, że zastrzelił go, jak go
    zobaczył. A zobaczył, bo po pierwszym nieudanym strzale zamachowiec
    postanowił się podnieść by zobaczyć cel. Ale to mój domysł, a nie wiedza.

    > P.S. jest jakaś plotka, że zamachowiec był na dachu budynku, w środku
    > którego się rozlokował zespół SWAT z policji. No to by było ciekawe
    > zamieszanie.

    Nie słyszałem o tym, ale to by tłumaczyło zwłokę w strzale. Upewniali
    się, czy jakiś idiota nie polazł na dach.

    > Ale do wróbli wolno.

    Nie. W Polsce 150 metrów od ludzi. Amerykańskich przepisów nie znam, ale
    wątpię, by były rażąco inne.

    > Być może. Dziwne by to troche było, ale moze faktycznie ktos dobrze
    > rozplanował. Prawie dobrze.
    > Tak czy inaczej - widział.

    Mnie się wydaje, ze nie i próbował na siłe strzel;ić.

    https://tiny.pl/d4pmv

    > Za to widziałem grubość szyby w humvee. Bocznej.

    A ja czołg.

    > No to chyba nie mozna oddac telefonu, bo jeszcze może stanowic dowód w
    > sprawie?

    Telefon może być dowodem w sprawie, jak ktoś nim komuś da po głowie.

    > ktory to nr KK?
    > I czemu policjant czuje się zaniepokojony, jak mu ktos filmuje
    > działania na służbie, całkowicie zgodne z prawem przecież?

    Nie wiem.

    > Ze nietrzeżwego można ukarać mandatem, ale po wytrzeźwieniu.
    > Przynajmniej tak mi się wydaje.

    Ci się wydaje.

    --
    (~) Robert Tomasik