  • Data: 2024-07-18 20:39:11
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2024 o 19:52, J.F pisze:

    > I ta czynność, prawno-formalnie nazywa się jak?
    > Przejrzenie telefonu? spawdzenie? Ekspertyza ?

    Naklikanie kodu? :-)
    > Ponoć trzy razy zamachowiec strzelił.

    Trzech trafionych. trzy strzały słychać na filmiku, który sam
    podlinkowałeś. To co w tym odkrywczego, ze były trzy strzały?

    > Są rażąco inne. Np dziecku możesz dać broń palną, a amunicje kupujesz
    > w supermarkecie :-)

    Rażąco, to Ty ich nie znasz. Ja zresztą też, ale wiem, ze równią się w
    zależności od stanu. Są stany, w których w ogóle prywatnie broni nie
    możesz posiadać. Są, w których nie możesz nosić ukrytej.

    > Error 404 :-(

    https://tiny.pl/d4pdc - może ten zadziała. To ten sam film, tylko
    inaczej link zrobiłem.

    > No czolgu na trybunie szybko nie rozłożysz.

    Szyby też. Po prostu nie widzę związku ze sprawą Twojego komunikatu.
    Myślałem, ze licytujemy się na grubości pancerza.

    > No ale zarzucisz cel udostępniania, to przydałyby się te złe zdjęcia.
    > Owszem, może i kopia wystarczy ...
    > Ale co się tu będziemy spierac - napisz przeciętnie po jakim czasie
    > oddajecie (prokurator) zabrane podejrzanym telefony u Ciebie w
    > rejonie.

    Nie badałem. Pracy przy tym jest na kilka godzin.

    > Ale że nie można, czy nie za wsystko?
    >
    > A tego kierowcy pod wpływem to w/g ciebie dlaczego nie można ukarać
    > mandatem?

    Najdalej wczoraj Ci to napisałem. Nie chce mi się po prostu nadrabiać
    Twojej niewiedzy. Zapytaj kulsonów.

    --
    (~) Robert Tomasik