  • Data: 2024-07-18 22:06:15
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jul 2024 20:39:11 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Naklikanie kodu? :-)

    macanie telefonu :-)
    No ale przeciez tak prokurator nie powie.

    Poza tym mój telefon zabezpieczony/zablokowany, może sobie kulson
    macać do woli ...

    > Trzech trafionych. trzy strzały słychać na filmiku, który sam
    > podlinkowałeś. To co w tym odkrywczego, ze były trzy strzały?

    No to tak nie "po pierwszym nieudanym strzale".

    > Rażąco, to Ty ich nie znasz. Ja zresztą też, ale wiem, ze równią się w
    > zależności od stanu.

    Co już stanowi rażącą róznicę :-)

    > Są stany, w których w ogóle prywatnie broni nie
    > możesz posiadać.

    Które? To sprzeczne z Konstytucją !!

    > Są, w których nie możesz nosić ukrytej.

    A tak, to nawet częste.

    I znów masz rażącą różnicę.

    No ale karabinek nie tak łatwo ukryc.

    > https://tiny.pl/d4pdc

    A taka walizka.
    Myslałem, ze ma w niej się chowac cos większego.

    A tu tak na oko z pół piersi zasłanić można.
    ciągle da się strzelic w drugie pół, czy w nogę.

    No ale może w sszpitalu zeszyją ..

    > Szyby też. Po prostu nie widzę związku ze sprawą Twojego komunikatu.
    > Myślałem, ze licytujemy się na grubości pancerza.

    Skoro ma zatrzymac pocisk z karabinka, to musi być stosownie gruba.
    I przy większym rozmiarze bedzie trudno podniesc i manewrować.

    > Nie badałem. Pracy przy tym jest na kilka godzin.

    A policjant prowadzący śledztwo czy prokurator wyda po miesiącu?
    Trzech? Dopiero jak umorzy sprawę?

    J.

    Cos sugerowałeś, ale nie wyjaśniłeś.

    J,