  • Data: 2024-07-17 14:06:50
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2024 o 13:32, Kviat pisze:

    > Bo tak pisałeś.

    To, że Ty z dłuższej wypowiedzi potrafisz odczytać tylko jedno zdanie i
    dłuższy tekst Cię przerasta, to już sam oficjalnie przyznałeś. Zatem nie
    pisz, co ja pisałem, bo tego nie wiesz. To to raczej powinno być, "co
    zdołałem pojąć", ale ja na Twoje deficyty nic nie poradzę. Spróbuj
    przeczytać całość, może pojmiesz.
    --
    (~) Robert Tomasik