  • Data: 2008-08-09 07:43:52
    Temat: Re: fotografie wojny == bezczeszczenie zwlok
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 09 Aug 2008 08:49:30 +0200, januszek napisał(a):

    > Dlaczego co innego? Może jak strzelasz z odległości 20km z haubicy ale
    > jak strzelasz ze wzgórza z którego bardzo dobrze widać do czego
    > strzelasz. Do tego jeszcze kilku Twoich kolegów ze stanowiska obokka nie
    > strzela bo nie chcą mordować cywili...

    I to jest właśnie przyczyna, dla której ja na ten temat nie chcę się
    wypowiadać: skoro byli żołnierze, którzy odmówili wykonania tego rozkazu,
    ponieważ *widzieli i wiedzieli* co tam jest, to oznacza, że sprawa nie
    jest jednoznaczna.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl