  • Data: 2006-04-04 09:29:31
    Temat: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> napisał:

    >Staram sie nie parkowac, jesli nie jestem zmuszony sytuacja.
    "Oni" też to robią, gdy są zmuszeni sytuacją np. trzeba zejść z
    chodnika na jezdnię, bo na całej szerokości chodnika zaparkował 'łoś'
    właśnie zmuszony sytuacją ;-)

    >Tacy ludzie raczej maja problemy z poruszaniem sie w ogole, nie mowiac o
    >jezdzie na rowerze ;>
    A skąd ci przyszły do głowy rowery ? Czyżby naklejki zostawiali
    uczniowe, którzy zdali egzamin na kartę rowerową ?

    >Poza tym, nie przyklejeja naklejek.
    Mylisz się ;-) SM po zrobieniu zdjęcia właśnie zostawia nakejkę (aby
    wiatr jej nie zwiał).

    >powinien liczyc sie z tym,ze kierowca tez wymierzy sprawiedliwosc
    Widzisz sam sobie dowodzisz, że "punkt widzenia zależy od punktu
    siedzenia".
    Niedawno napisałeś, że od wymierzania sprawiedliwości są właściwie
    służby (oczywiscie gdy to ty 'zmuszony sytuacją zaparkujesz'). Teraz
    twierdzisz, że naklejającemu TY sprawiedliwość wymierzysz.

    --
    Artur Golański