  • Data: 2005-11-04 10:44:04
    Temat: Re: fatalna opieka służby zdrowia - POMOCY!!!
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dkfa9e$ph3$1@inews.gazeta.pl>, Roman G. wrote:

    > Abstrahując od rzeczywistych cierpień, jak się okazało, ośmiotygodniowego
    > maleństwa i nie wnikając w kompetencje tej akurat pielęgniarki, to z prawnego
    > punktu widzenia ojciec nie ma prawa być przy zabiegu, chyba że za zgodą
    > personelu medycznego.

    Serio są takie przepisy, że rodzic nie może towarzyszyć dziecku, które
    dostaje zastrzyk, jeśli personel powie nie, bo nie?

    Przypomniała mi się moja wizyta w szpitalu w Stanach, gdzie personel
    wciąż się dopytywał, gdzie zniknął mój mąż i najlepiej, żeby przyszedł
    i był przy tym jak mnie szyją. Trochę przestali napierać, gdy
    powiedziałam, że zajmuje się ubezpieczeniem, a zupełnie się uspokoili,
    gdy wreszcie przyszedł i patrzył im na ręce.
    Poza tym prócz lekarki kręciły się koło mnie stale 2-3 pielęgniarki i
    pielęgniarze. Rolą jednej z nich było patrzenie mi w oczy i pytanie raz na
    2 minuty, czy dobrze się czuję, rolą pielęgniarza było
    głównie zabawianie mnie rozmową i odciąganie mojej uwagi od
    rozwalonego kolana :)
    Tak to działa, gdy przy każdym łóżku czyha prawnik:)

    Renata