  • Data: 2005-11-04 18:51:05
    Temat: Re: fatalna opieka służby zdrowia - POMOCY!!!
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger wrote:

    > Zapytaj sie pierwszego lepszego lekarza. Pielegniarka powinna
    > umiec wkluwac sie w zyle za pierwszym razem. To naprawde jest
    > latwe, chyba ze jest sie kims sadystycznym, albo nieprzystosowanym
    > do pracy z pacjentem.

    Bynajmniej nie jest, czego jestem świetnym przykładem: żyły
    mam co prawda ładnie wyeksponowane, ale że swego czasu miałam
    sporo przejść szpitalnych, to świetnie widziałam, jak im te
    moje żyły zwyczajnie spierniczały spod igły. Kiedyś raz nawet
    sama się sobie wbijałam, jako że pielęgniarka po kilku próbach
    wymyśliła sobie, że nie da się w tą żyłę i gdzieś na nodze
    chciała kombinować. I to nie była kwestia jej umiejętności,
    ja po prostu mam takie popierniczone te żyły... Mało kto sobie
    z nimi radzi, nieważne pielęgniarka czy lekarz.

    Kira