  • Data: 2005-11-03 17:39:48
    Temat: Re: fatalna opieka służby zdrowia - POMOCY!!!
    Od: Rozpaczony ojciec<z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo.
    Nie dokończyłem ale na Oddziale Intensywnej Terapii wkuto się za pierwszym
    razem. A dziś dziecko ma obie rączki sine i popuchnięte bo niedokońca wyszkolone
    pielęgniarki łapią się za coś czego nie umieją same wykonać. Wspomnę, że to nie
    pierwszy ich taki wyczyn ponad 30 minutowy, którego jedynym rezultatem było
    pokłucie dzieciaka! Dziękuję za pomoc.
    PS: dziecko ma skończone 8 tygodni :( Dziecko ma już przez ponad 5 tygodni
    podawane antybiotyki dożylnie, i nie ma już miejsca gdzie się wkuć. Dlatego
    apeluję do personelu o zmianę metody leczenia, bo choć lekarzem nie jestem to
    wiem, że napewno można inaczej podać antybiotyk, jak tylko dożylnie. Jednak bez
    argumentu w postaci "koperty" chyba nic nie zdziałem :(.

    -> http://usenet.pomocprawna.info