  • Data: 2005-11-03 20:42:13
    Temat: Re: fatalna opieka służby zdrowia - POMOCY!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości
    news:dkbl85$8s$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Żeby nie było wątpliwości - ja naprawdę bardzo sobie cenię Twoje
    > wypowiedzi. Uważam, że jesteś wyjątkowo kompetentny.
    > Jednak tym razem zareagowałeś dziwnie. Pomyśl, czy tak samo
    > zareagowałbyć, gdyby napisał tu ktoś, kto buduje dom i jest
    > niezadowolony z robotników, jego zdaniem nie znających się na rzeczy
    > narażających go na straty? Też byś się od niego domagał, żeby uznał,
    że
    > oni dobrze wiedzą, co robią? "Co z tego, że ściana jest krzywa,
    > widocznie tak ma być? Tylko technik budowlany ma prawo ich
    krytykować?"

    Zareagowałem tak, bo pytający oskarża te pielęgniarki, a sam pisze, ze
    się na tym nie zna. No to niech najpierw sprawę zbada ktoś, kto się
    zna. Fakt, że ściana jest krzywa, a powinna być prosta może stwierdzić
    laik. To widać gołym okiem. Wystarczy rzucić okiem do normy, by
    sprawdzić ile milimetrów krzywizny może być i po sprawie. Ale z
    człowiekiem tak łatwo nie pójdzie. Każdy z nas jest inny. Jednemu może
    się udać wkłuć za pierwszym razem, a drugiemu w ogóle. I tylko o to mi
    chodzi.