  • Data: 2005-11-03 08:09:22
    Temat: Re: fatalna opieka służby zdrowia - POMOCY!!!
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wnikając w szczegóły, to skoro tak doskonale wiedziałeś jak to
    > robić, czemu sam nie zrobiłeś? Daj to spokojnie ocenić komuś, kto się
    > na tym zna. Drogę Ci wskazałem. Nie podejrzewam, by pielęgniarka
    > weflonu nie umiała założyć, albo by celowo maltretowała dziecko.

    Sam przezylem to pieklo w dziecinstwie, w szpitalu na Litewskiej.
    Pielegniarka klula mnie we wszystkie konczyny przez ponad pol godziny, a
    zyly mam zdrowe. Uwierz mi, sa wsrod pielegniarek sfrustrowane france, ktore
    trzeba po prostu wyeliminowac z tego srodowiska. Dziecko Twego przedmowcy
    mialo nieszczescie trafic wlasnie na taka mende. Aha, zjawisko "walenia"
    zastrzyku w posladek niemowlecia tez jest znane w srodowisku pielegniarek.

    Pozdrawiam,

    Tiger