  • Data: 2005-11-02 22:49:44
    Temat: Re: fatalna opieka służby zdrowia - POMOCY!!!
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > istniała istotna przyczyna, dla której to tak robiono. O sadystyczne
    > zapędy chyba nikogo nie podejrzewasz.

    tu nie chodzi o sadystyczne zapedy a raczej brak kompetencji o czym
    wspomnial przedmowca - do aplikacji wenflonow najczesciej "garną się"
    praktykantki lub inne uczace sie narybki, a zalozenie wenflonu wymaga
    jednakowoz doswiadczenia. sam bylem swiadkiem tego zabiegu u mojej corki
    - jedynie moja zdecydowana reakcja skutkowala, ze proby (byly tylko dwie
    po czym pani "pielegniarka" raczyla najpierw znalezc namacalnie zyle a
    nie kluc na pale gdzie popadnie.

    patrzac na te proby mialem nieodparte wrazenie ze dziewucha sie dopiero
    uczy (przy czym niezle sie bawi chichrajac z dwiema pozostalymi
    kolezankami jak to nie moze znalezc zyly), ale do cholery nie powinna
    tego robic na zywym organizmie, a tym bardziej dzieciaka !