  • Data: 2012-06-04 22:39:43
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Przyczepiłem się do formy. Krytykę kilka osób uskuteczniło, ale

    Nie, do treści. Przynajmniej tak ci wyszło, bo zamiar może i miałeś
    inny, ciężko powiedzieć.

    W języku polskim (i nie tylko) cytowanie biblijnej przypowieści o
    kamienowania nierządnicy oznacza generalnie to samo, co inny biblijny
    cytat: "nie sądźcie abyście nie byli sądzeni".

    [ciach]

    > Owszem, dziecko w niepełnej rodzinie będzie miało gorzej. Ale z drugiej

    Nie chodzi o niepełną rodzinę, tylko o matkę puszczającą się na lewo i
    prawo a potem domagającą się za to DLA SIEBIE pieniędzy.

    > strony, wolałbym być poczęty w związku panny z dzieckiem niż nie być
    > wcale. No i jeśli ona się mocno postara, to może i uda jej się zbudować

    Tu już wkraczasz na grunt filozoficzny, bo według niektórych
    światopoglądów "esencja" człowieka jak nie trafi do jednego "naczynia" w
    naszej rzeczywistości, to trafi do innego.

    I proszę, nie powołuj się na swoje wierzenia, bo w tym przypadku można
    skwitować "Bóg tak chciał" (żeby ktoś istniał lub nie), a podważać jego
    dekretów ci nie wolno (ba, nawet polemizowanie z nimi to narażanie się
    na problemy).

    > pełną rodzinę dla dziecka. A nawet jeśli nie, to porównanie panny co
    > urodziła nieślubne dziecko z gościem, który ,,"napruty jak messerszmit"
    > zasuwa 200km/h przez wiochy i opłotki'' (cytat z: Andrzej Lawa) nie
    > wydaje mi się adekwatne.

    Ponawiam prośbę, żebyś zainwestował w jakiś porządny kurs języka
    polskiego, bo uporczywie masz z nim problem.

    To co pisałem nie było porównaniem puszczalskiej do potencjalnego
    zabójcy tylko wytknięciem idiotyczności twojego domagania się bycia "bez
    grzechu" (w szczególności w danej dziedzinie) żeby mieć prawo do krytyki.

    > No i na pewno przekazanie jej, że Niwiński nazwał
    > ją kurwiszonem da pozytywne efekty....

    Na pewno lepsze, niż głaskanie po główce i powtarzanie "tak, tak, ty
    niewinna i tobie się należy".