  • Data: 2012-06-05 23:01:41
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ograniczać się do jednego faceta, a czemuż tak należy?
    > To jedna z głupszych i najbardziej nieżyciowych idei o jakiej słyszałem.

    To akurat idea całkiem logiczna i życiowa, jak wiać na załączonym
    obrazku - bidulka dawała na lewo i prawo i teraz nie wie, kogo pozywać ;->

    A poważniej - wszystko zależy od układu pomiędzy partnerami i zdrowego
    rozsądku (podpartego wiedzą medyczną).

    Czekanie do nocy poślubnej to proszenie się o potężne kłopoty, bo głupio
    wyjdzie, jak się nagle okaże, że mają zupełnie odmienne upodobania albo,
    co gorsza, wyjdzie na jaw, że on lub ona nagle dostrzegą, że płeć
    przeciwna jego/jej nie "kręci" (dość "popularny" problem wśród osób o
    orientacji homoseksualnej z fundamentalistycznych środowisk).

    Zresztą potencjalnie mogą być jeszcze zabawniejsze przypadki - np. jedno
    z małżonków po ślubie okaże się "trans" ;)