  • Data: 2012-06-04 21:37:01
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2012 20:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Przyczepiłeś się samego krytykowania - a nie formy.

    Nie. Przyczepiłem się do formy. Krytykę kilka osób uskuteczniło, ale
    odpisałem tylko jemu (choć jeszcze jeden z komentarzy też by wymagał
    paru słów). On nie krytykował, on zaczął od razu ,,kamieniować''
    rzucając epitetami najcięższego kalibru.

    > Sobie? A dziecko to co, pies?

    Owszem, dziecko w niepełnej rodzinie będzie miało gorzej. Ale z drugiej
    strony, wolałbym być poczęty w związku panny z dzieckiem niż nie być
    wcale. No i jeśli ona się mocno postara, to może i uda jej się zbudować
    pełną rodzinę dla dziecka. A nawet jeśli nie, to porównanie panny co
    urodziła nieślubne dziecko z gościem, który ,,"napruty jak messerszmit"
    zasuwa 200km/h przez wiochy i opłotki'' (cytat z: Andrzej Lawa) nie
    wydaje mi się adekwatne.

    > Może tak, może nie. Braciszek może też przekazać.

    No i na pewno przekazanie jej, że Niwiński nazwał ją kurwiszonem da
    pozytywne efekty....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek