  • Data: 2012-06-03 20:54:23
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Po prostu był chamem.

    Może. Ale przynajmniej nikogo tym nie naraził na duże straty finansowe.

    > Można. Jednak nazywanie kogoś kurwiszonem z taką nienawiścią wzbudziło
    > mój sprzeciw.

    Przyczepiłeś się samego krytykowania - a nie formy.

    [ciach]

    > A jaki ma związek zapinanie pasów z alkoholem?

    Taki sam, jak bycie nieskazitelnym w _każdym_ względzie z krytyką
    jednego konkretnego przypadku.

    > Poza tym, jest pewna drobna różnica w zwalczaniu kogoś, kogo poczynania
    > są tak skrajnie niebezpieczne dla innych, jak opisany przez ciebie
    > przypadek, a obrażaniu kogoś, kto zachował się niezbyt moralnie, ale
    > krzywdę zrobił sobie.

    Sobie? A dziecko to co, pies?

    > Gdyby to jeszcze miało nią jakoś wstrząsnąć na
    > przyszłość ale jej tu nawet nie ma.

    Może tak, może nie. Braciszek może też przekazać.