  • Data: 2012-06-03 20:37:47
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2012 20:11, Andrzej Lawa pisze:
    > Po prostu był brutalnie szczery.

    Nie. Po prostu był chamem.

    > Co to za idiotyczny światopogląd, że nie można nikogo ani niczego
    > skrytykować, o ile samemu nie jest się idealnym?

    Można. Jednak nazywanie kogoś kurwiszonem z taką nienawiścią wzbudziło
    mój sprzeciw.
    Owszem, pani nie zachowała się zbyt ładnie, ale nie wiadomo czy
    faktycznie jest ,,kurwiszonem''. Możliwe, że ma jakiś problem psychiczny
    ze swoją seksualnością albo w ogóle była to jednorazowa wpadka po jakimś
    alkoholu.

    Wiele rzeczy można powiedzieć, ale kwestia użytego języka ma istotne
    znaczenie.

    > Np. jeśli zdarzyło mi się nie zapiąć pasów, to wg. ciebie nie mogę
    > skrytykować idioty, który "napruty jak messerszmit" zasuwa 200km/h przez
    > wiochy i opłotki? Wg. ciebie nie zasługuje na miano odmóżdżonego debila?

    A jaki ma związek zapinanie pasów z alkoholem?

    Poza tym, jest pewna drobna różnica w zwalczaniu kogoś, kogo poczynania
    są tak skrajnie niebezpieczne dla innych, jak opisany przez ciebie
    przypadek, a obrażaniu kogoś, kto zachował się niezbyt moralnie, ale
    krzywdę zrobił sobie. Gdyby to jeszcze miało nią jakoś wstrząsnąć na
    przyszłość ale jej tu nawet nie ma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek