  • Data: 2012-06-04 14:48:51
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: "Dorota" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Augustyn <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Od razu napiszę, że sprawa jest skomplikowana a ja nie
    > jestem bezstronny.
    > Augustyn Faliński

    Rzeczywiście nie jesteś bezstronny jako brat, ale zdajesz
    sobie z tego sprawę - to już naprawdę dużo. Generalnie Twoja
    siostra nie jest bez winy, pewnie to rozumiesz. Będzie musiała
    się liczyć z koniecznością zapłaty odszkodowania temu
    pierwszemu mężczyźnie. Sprawa odszkodowania nie ma zaś nic
    wspólnego z ustaleniem ojcostwa i ściągnięciem alimentów od
    rzeczywistego ojca, to też musicie zrozumieć. To jakby 2
    oddzielne sprawy.
    Jeśli jesteście pewni, że ojcem jest ten człowiek, który jak
    ostatni tchórz i kanalnia uciekł do Kanady, a jego brat zna
    miejsce pobytu, to jedyne co wam pozostaje, to zatrudnienie
    prywatnego detektywa, który nielegalnie (np. przez podsłuch
    lub prowokację) zdobędzie dane adresowe ojca w Kanadzie.
    Sąd nie jest w stanie bowem zmusić go do podania adresu brata,
    wystarczy, że odpowiem "nie znam adresu" i nie ma szans
    udowodnienia, że jest inaczej. Także tylko dobry prywatny detektyw.
    Dorota
    PS Mężczyźni uciekający zagranicę po wpadce są żałośni.