  • Data: 2012-06-04 21:29:54
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.06.2012 14:52, Mark pisze:

    > A jak nazwac inaczej panienke, , co spotyka sie (i sypia) z kilkoma facetami
    > jednoczenie?

    Jeszcze raz: Nie wiadomo czy z kilkoma, raczej było, że z dwoma (cytat:
    Ojcem dziecka jest zatem na 100% drugi facet, z którym spotykała się
    równocześnie moja siostra. ). Skoro na 100% ten drugi, to w takim razie
    trzeciego i następnych nie było.

    Owszem, pani nie jest wzorową moralnie osobą, jednak nazwanie jej
    kurwiszonem nie za bardzo pasuje, a przynajmniej nie daje się wysnuć na
    podstawie tego listu.

    Może mamy jakiś konflikt znaczeniowy tego słowa?

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2476762/kurwiszon

    kurwiszon
    1. wulg. <<o doświadczonej, starszej prostytutce>>
    2. wulg. <<o kobiecie>>

    No więc znaczenie pierwsze odpada, bo wniosku o zarobkowej działalności
    pani nie można wysnuć na podstawie opisu, także wiek 25 lat nie pasuje
    do ,,doświadczonej, starszej''. Stawiam więc na znaczenie 2. Jest ono
    jednak słabiutko opisane w SJP, bo cóż to znaczy ,,wulgarnie o
    kobiecie''. O każdej?

    Kluczowe jest jednak ,,wulganie''. Czyli gość wulgarnie potraktował
    dziewczynę i do tego się doczepiłem. Nie pochwalać jej zachowania to
    jedno, ale atakować tak wulgarnie?

    Nie wiadomo jak wyglądała sytuacja. Już pisałem, że może są tu jakieś
    psychicznie kłopoty z seksualnością. Może jakieś załamanie nerwowe. Może
    zmiana chłopaka nastąpiła i zbiegło się to w czasie?

    Owszem, gdyby pani była moralnie czysta i poczekała z seksem do ślubu,
    jak należy, to by problemu nie było. Ale błądzić jest rzeczą ludzką i od
    razu taki wulgarny atak tylko dlatego, że się seksualnie zagubiła?

    A zresztą, czy panowie są bez winy? Przecież oni również z nią współżyli
    bez ślubu. Oni są wporzo? Jeżeli ją nazywacie kurwiszonem, to jak
    nazywacie ich?

    > A po wpadce jedyne na cyzm jej zalezy to wysokie alimenty, bo
    > jak pisze jej brat, "zasluguje na nie"?

    Skąd wiesz czy jedyne? A może to jedyny sposób na zapewnienie dziecku
    jako takiego startu? Panna z dzieckiem lat 25 ma już zdecydowanie
    utrudniony start w założenie własnej rodziny. Również z pracą może być
    trudniej.... Ciąża, poród, dziecko przy cycku, z półtora roku w plecy, a
    to przy założeniu, że ma taką pracę, że nie zaważy to na jej karierze.

    Panowie sobie podupczyli, dzieciaka jeden z nich zmajstrował i teraz
    wylot do Kanady czy tam Portugalii. Ale o nich złego słowa w tym wątku
    jakoś nie znalazłem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek