  • Data: 2012-06-03 15:37:17
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:jqfp1a$49r$1@inews.gazeta.pl...

    > Ty jesteś ten bez winy, co pierwszy rzuca kamieniem?

    A gdzie cos takiego napisałem? Ja z zasady lubię kurwiszony, często bywam w
    dobrych agencjach towarzyskich. Gdzie taki stary dziad jak ja mógłby inaczej
    puknąć 20-to latkę? Ale tu przecież chodzi o coś innego. Wyraźnie widać, że
    dawała dupy na lewo i prawo, ale tylko dobrze sytuowanym, a teraz szuka
    frajera...