  • Data: 2006-07-22 20:57:03
    Temat: Re: egzekucja komornicza
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)

    > jesli pieniadze oddalas wierzycielowi przed wszczeciem egzekucji to nie

    Dzięki za odpowiedź, chodź minęło już trochę czasu.
    Sprawa ma ciąg dalszy. Mimo, że komornik dostał ode mnie pismo, w którym
    wnioskowałam by wezwał wierzyciela do potwierdzenia o braku u niego
    należności, komornik wszedł mi na dwa konta. Prywatne i firmowe. Ściągnął
    pieniądze (po złożeniu tego pisma). W dodatku większą (o ponad 100 zł) niż
    była na piśmie, które dostałam. Później się okazało, że był to błąd
    urzędniczki w banku. Ale bank (BRE - MultiBank i mBank) poczuł się na tyle
    by ten błąd błyskawicznie wyprostować.

    Wiem, że teraz zostaje mi tylko skarga na czynności komornika.
    Trochę paskudne to, że przez X tygodni (miesięcy?!? - może ktoś wie ile??)
    nie będę mogła dysponować swoimi pieniędzmi (bo zapłaciłam raz firmie wobec
    której miałam zobowiązanie, drugi raz tę sumę skasował mi komornik). W sumie
    to mam firmę w fazie gwałtownego wzrostu i jak mam do wyboru wydanie kasy na
    krem przeciwzmarszczkowy czy firmę, to pada na to drugie.

    Mam nadzieję, że wkrótce wszystko się do końca wyjaśni, bo mnie odrobinę
    zdrowia i czasu poświęconego na grzebania w przepisach ta sprawa kosztowała.

    Inna rzecz: nie wiem, czy jeszcze jest coś (związanego z prawem) co mnie w
    tym kraju zadziwi. Jakaś ta kultura prawna taka przebiurokratyzowana, nie
    przystająca do realiów.
    A.