  • Data: 2006-02-15 08:45:28
    Temat: Re: dziury na drogach i zagrozenie zycia lub zdrowia
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Feb 2006 23:10:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem to kwestia standardów. Niestety dziurawe drogi mieszczą się
    > w naszych standardach, zaś zwisające kable już nie. Innego uzasadnienia
    > nie widzę.
    A to tak jak pleśń na niektórych produktach żywnościowych w niektórych
    stronach?
    > Czyli rozumiem, że uważasz, ze drogowcy specjalnie te dziury robią?
    No nieee, nie aż tak. Ale jeżeli z premedytacją ich nie usuwają znając
    konsekwencje? problem, jak pisałem, nie tylko w dziurach - w oznakowaniu, w
    organizacji ruchu (a ta niekiedy zakrawa na morderczą premedytację).

    > robił by się duży dym, bo w wielu kierunkach TIR-y by nie przejechały z
    > braku odpowiednich dróg.
    Wiesz, to tak jak kontrole metali ciężkich w żywności - przy konieczności
    badania KAŻDEJ partii towaru też zrobiłby się dym.

    --
    pozdro
    poreba