  • Data: 2007-07-18 16:06:42
    Temat: Re: działki mniej niż na akcie notarialnym - czy oszustwo?
    Od: "Marcin D" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> napisał(a):

    > A czy znaki graniczne s=B1 umieszczone w tych samych miejscach co na=20
    > mapie?

    A po czym ja to mam rozpoznac czy w tych samych miejscach? Tam nie ma
    żadnych znaków orientacyjnych w rodzaju drogi czy drzewa, tzn droga jest z
    jednej strony i tam oczywiście znaki sa w tym samym miejscu co na planie.

    W ka=BFdym razie zanim mo=BFna b=EAdzie podj=B1=E6 dalsze kroki na=
    > le=BFy=20
    > ustali=E6, przy pomocy geodety, czy stan w terenie jest zgodny ze stanem =
    >
    > na mapie geodezyjnej.

    Stan w terenie nie jest zgodny ze stanem na mapie, bo gdyby był to pole
    rombu którym jest działka, obliczone w cm i pomnozone przez 1000 (skala
    mapki) wyniosłoby tyle ile wyniósł pomiar zrobiony przez geodetę - w terenie
    brakuje zaś ok. pół hektara.