  • Data: 2007-07-18 16:16:15
    Temat: Re: działki mniej niż na akcie notarialnym - czy oszustwo?
    Od: "Marcin D" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JanKo <b...@m...inv> napisał(a):

    >IMHO najprawdopodobniej jednak w/w działka nigdy nie była
    > rozgraniczana (nie było wcale stabilizacji granic lub w b. małej ilości)
    > a jako jej powierzchnię przyjęto stan ewidencyjny.

    Czy "rozgraniczana" oznacza to samo co wymierzona przez geodetę? Bo mierzona
    przez geodetę była w roku przyjęcia przez żonę (tj moją przyszłą żonę)
    spadku czyli w roku 1982. I właśnie wtedy geodeta wymierzył tych 1,5 ha z
    których obecnie brakuje 0,5 ha. Nasz geodeta nic nie wspomniał o tym że
    kamienie były ruszane a myśmy nie pytali, w ogóle na początku nie
    zajarzylismy że coś z tą wielkoscią działki jest nie tak.