  • Data: 2007-04-10 18:34:58
    Temat: Re: dzialka z domem,problemy-pomocy!!!
    Od: "..:: l a t a v i e c ::.." <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaką ustawę masz na myśli?
    USTAWA
    z dnia 19 października 1991 r.
    o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa.
    http://www.salamandra.org.pl/prawo/u_gosp_nieruch_ro
    lnymi.html

    > To kto w końcu jest właścicielem? Wszyscy spadkobiercy "dziadków" , czy
    > też nie była to nieruchomość spadkowa (wchodząca w skład spadku)

    ziemia przekazana aktem darowizny mojemu "tesciowi", akt notarilany jest
    na dziadkow. akt nadania ziemi ujrzal swiatlo dzienne po smierci
    dziadkow tzn. nigdy swiadomie nie przekazali dzialki drugiemu synowi.

    > Czyli to jednak była nieruchomość "dziadków" ?! Czyli teraz należy
    > pewnie do wszystkich spadkobierców, w tym "teścia".
    byli wlascieilami aktem notarialnym

    > Łeee?
    mimo wyroku karnego za falszerstwo sady w toku postepowania uznawaly ten
    akt jako prawidlowy-prawnie wiazacy.

    > Czyli była sprawa o eksmisję?
    sprawy o eksmisje nie bylo. strona przeciwna sam postawila ultimatum. po
    uplywie tego terminu strasza komornikiem.

    > Warto chyba zainwestować w prawnika. Ty dość chaotycznie przedstawiasz
    > stan faktyczny.
    prawnik prowadzil sprawe apelacyjna mimo to przegralismy.
    a moze znasz jakiegos ktory moglby zajac sie to sprawa? jestesmy z
    kujawsko-pomorskiego.

    --
    pozdrawiam
    ::: l a t a v i e c :::