  • Data: 2005-04-01 10:51:23
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza po umowie o prace
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jednak nie zdzierżyłem.
    Krzysztofsf napisał(a):

    > 3. Wypłacalność świadczeń z ubezpieczeń społecznych gwarantowana jest
    > przez państwo.
    >
    > To znaczy wyplacalnosc czego????

    Określonych w ustawie świadczeń, czego nie zrozumiałeś?

    > Co gwarantuja "odrebne przepisy" ?

    Wypłatę po spełnieniu określonych w nich warunków określonych świadczeń.
    To chyba oczywiste dość?

    > Nie masz ZADNYCH gwarancji dotyczacych wieku emerytalnego

    Najłatwiej się obala twierdzenia, któych nikt nie wygłaszał, prawda?

    ani relacji
    > wplacanych kwot do wyplacanych swiadczen.

    Taaa, bo wysokość wypłacanych świadczeń zależy od widzimisię pani w
    okienku, która w celu ustalenia tychże rzuca sobie k100 np. Masz
    całkowitą rację. No chyba, że pod pojęciem gwarancja rozumiesz *stały i
    niezmienny* niemniej ja nie znam - w demokratycznym państwie prawa -
    przepisu, którego nie można zmienić w żaden sposób. Mało tego nie
    życzyłbym sobie owego (niezmiennego przepisu).

    > Nie masz zadnych argumentow. W cytowanych atykulach (bez ladu i skladu
    > szczerze mowiac) nie ma nic o ubezpieczeniach spolecznych,

    Tak właśnie przypuszczałem, że inaczej wyobrażamy sobie funkcjonowania
    państwa i prawo jakie takie, co ma jednak wpływ na naszą
    postrzeganie,stosunek do rzeczywistości tudzież jak przypuszczam
    samopoczucie.

    > Z braku Twoich argumentow

    Buziaczki.

    Zbyszek