    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziadkowie i alimenty
    Date: Mon, 27 Mar 2006 22:06:22 +0200

    bielen2k napisał(a) w wiadomości:
    <1...@i...googlegroups.co
    m>...
    >Oboje dziadkowie otrzymuja emeryture. Matka dziecka w pozwie
    >napisala ze wydaje miesiecznie na dziecko okolo 1100zl, wymienila
    >tez, ze musi oplacac nianke oraz oplacac dla dziecka prywatne
    >lekcje jezyka angielskiego. Wg mnie nie bardzo wyglada ten jej
    >"tupet" i tak na zdrowy chlopski rozum to nie ma ona duzych szans w
    >sadzie na wyciagniecie kasy od dziadków. Jak wg Was to wyglada?
    >Jakie ma szanse na wygranie sprawy?

    Może niestety mieć, jeżeli wnuk nie pracuje.
    Niestety, bo uważam, że obarczanie dziadków alimentami to przesada.
    Od tego są rodzice. Dochodzi do nienormalnej moim zdaniem sytuacji,
    gdy starzy ludzie mają odpowiadać finansowo za czyny innego dorosłego
    człowieka.
    B. prezydent Kwaśniewski już ułaskawiał babcię aby nie poszła
    siedzieć za alimenty. Dziadka też skazali ale nie poszedł siedzieć
    z powodu stanu zdrowia. Syn od dawna nie kontaktował się z nimi.
    Że mają wnuka (nie pamiętam czy ustalano ojcowstwo) dowiedzieli
    się pozwu o alimenty.

    Arek