  • Data: 2006-03-29 13:24:22
    Temat: Re: dziadkowie i alimenty
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on 29 Mar 2006 03:31:13 -0800,
    truskawa <p...@v...pl> screamed:

    > Az mi sie cisna pod palce slowa o wychowaniu corki/ek na wartosciowych
    > czlonkow spoleczenstwa - chyba, ze zeby byc wartosciowym czlonkiem
    > spoleczenstwa to wystarczy po prostu urodzic dzidziusia, bez
    > przemyslanych konsekwencji powolania nowego zycia.

    A taki już jest trend lansowany obecnie. I będzie, póki ryjowcy będą
    u władzy.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 15:24:07 user up 10930 days, 3:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Nice computers don't go down.