  • Data: 2006-03-28 18:28:02
    Temat: Re: dziadkowie i alimenty
    Od: "bielen2k" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie pisze tutaj w swoim imieniu.

    Matka dziecka domaga sie aby dziadkowie placili po 100zl alimentów
    na dziecko. W pozwie sadowym napisala tez, ze musi oplacac
    nianke gdy ona sama wychodzi do pracy w której zarabia 650zl
    (udokumentowane). Zastanawiam sie skad ona bierze te 1100zl, kreci
    lody na lewo? Nasuwa mi sie pytanie, czy przypadkiem sama nie wkopie
    siebie na rozprawie sadowej?

    Jak dla mnie jest to totalny idiotyzm by wytaczac taka sprawe. Z
    tego co mi wiadomo rodzice matki maja jakis dochod wiec czy nie mogli
    by wspierac finansowo swojej doroslej córki (~30 lat). Wspomne
    jeszcze, ze dziecko jest w wieku ~10lat.