  • Data: 2006-03-29 11:31:13
    Temat: Re: dziadkowie i alimenty
    Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aicha napisał(a):

    > Aż mi się cisną pod palce słowa o wychowaniu synka na wartościowego
    > członka spłeczeństwa.

    Az mi sie cisna pod palce slowa o wychowaniu corki/ek na wartosciowych
    czlonkow spoleczenstwa - chyba, ze zeby byc wartosciowym czlonkiem
    spoleczenstwa to wystarczy po prostu urodzic dzidziusia, bez
    przemyslanych konsekwencji powolania nowego zycia.

    > Niestety na uchylanie się od alimentów jest
    > przyzwolenie społeczne. Rodzice mojego exa też go kryli przed policją
    > i komornikiem. A potem dziwić się, że sam facet nie ma skrupułów, żeby
    > robić to samo.

    Przyzwoity i wartosciowy czlonek spoleczenstwa potrafi toczyc dialog,
    zwlaszcza w tak waznych aspektach swojego zycia jak wspolny potomek.
    Wartosciowy czlonek spoleczenstwa powoluje nowe zycie z osoba
    odpowiedzialna.
    Wartosciowy czlonek spoleczenstwa nie naduzywa mozliwosci prawnych w
    celu podreperowania buzdzetu domowego o 100,00 PLN. Wartosciowy mlody
    plci zenskiej/meskiej czlonek spoleczenstwa nie obciaza starszych ludzi
    konsekwencjami wlasnej nieudolnosci i urazona ambicja.

    > Pozdrawiam - Aicha

    Pozdrawiam
    truskawa