  • Data: 2004-05-10 23:19:39
    Temat: Re: dyskryminacja niepelnosprawnych pracownikow
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wa219" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c7oraa$2t3b$1@mamut.aster.pl...
    > Jeśli ktos moglby pomoc w opisanej przeze mnie sytuacji grupie
    > niepelnosprawnych pracownikow bylbym wdzieczny. Sytuacja wyglada jak
    > poniżej.
    >
    > Duza jednostka administracji państwowej zatrudnila na czas określony grupe
    > osob niepełnosprawnych. W wymiarze pelnym, na stanowiskach "operator".
    > Stanowisko to nazywa się pomocnicze i jest zdaniem kadr repezentujacych
    > pracodawce "poza etatowe". Nie wiem jak mam to rozumiec i jakie przepisy
    > chronia w takim wypadku te osoby. Wiem, ze np. nie jesteśmy członkami
    > korpusu służby cywilnej jak reszta pracownikow.

    Wydaje mi sie, ze niezaleznie od stopnia sprawnosci pracownika, przy
    zatrudnianiu na czas okreslony przyjeto jakies kryteria placowe , co
    zaakceptowaliscie podpisujac umowy o prace.
    Punkt jeden i dwa racja wg mnie jest po stronie pracodawcy.
    Punkt trzy - nie wiem. Mozliwe, ze tu wy macie racje.(ogolnie uwazam ten
    przepis za idiotyczny szczerze mowiac)
    To o czym piszesz nie ma nic wspolnego z dyskryminacja niepelnosprawnych, a
    z zatrudnieniem na umowy na czas okreslony, na stanowiskach pomocniczych.
    niewchodzacych w sklad korpusu sluzby cywilnej (czyli krewnych i znajomych
    krolika)

    Moze na tej stronie uzyskacie pomoc prawna,, ale watpie, czy macie racje.
    http://free.ngo.pl/actus/

    pzdr
    krzysztof

    ---